У
школі створена система цілеспрямованого виявлення обдарованих дітей на
діагностичній основі. Проводиться коректування банку даних обдарованих
психологами,заступником директора,учителями.
В
цьому році в банку даних
181 учень, з них 80 учнів школи 1 ступеню.
Це робиться для того, щоб як можна раніше
встановити здібних учнів,працювати з ними,
готуючи до участі у конкурсах,олімпіадах, щоб був ще тісніший зв`язок
між школами 1 та 11 ступеню. На основі проведених тестування,
анкетування, індивідуальної роботи заповнені психолого-педагогічні
картки
обдарованих
учнів. Забезпечено постійний патронат
психологічної служби над обдарованими дітьми.
В жовтні-листопаді проведена комплексна
психологічна діагностика та порівняно результати з
попередніми :
-
емоційно-психологічний стан учнів 5 класів,
-
адаптація учнів 1-х класів.,
-
визначення бар`єрів педагогічної діяльності ,
7 кл.
Робота з обдарованими ведеться в
спеціалізованих класах:
-
4-А кл. з поглибленим вивченням англійської мови
(Матвієнко Т.В.),
-
3-А кл
з поглибленим вивченням англійської та
німецької мови (Матвієнко Т.В.,
Приходько О.В.)
-
2-А кл. з поглибленим вивченням англійської мови (Матвієнко Т.В.)
-
5-А кл з поглибленим вивченням англійської мови (Матвієнко,Щурська)
-
6-А кл з поглибленим вивченням англійської та німецької мов (Лєнь
О.Д.,Матвієнко Т.В.)
-
7-А кл з поглибленим вивченням економіки (Осіння Т.І., Синегуб О.В.)
-
9-А
кл з поглибленим вивченням англійської мови (Терлич Т..Петько)
-
10-А кл
з поглибленим вивченням
англійської мови (Щурська В.В.)
-
10-Б кл
з
поглибленим вивченням економіки
(Осіння Т.І.),
-
10-В кл
з
поглибленим вивченням
суспільно-гуманітарних наук(Сапронова
Ю.І.)
Здійснюється моніторинг якості навчання учнів,що
займаються в учбових студіях
з поглибленим вивченням предметів. У
8
класах:
-
з поглибленим вивченням інформатики (Назаренко В.С.),
-
з
поглибленим вивченням біології (Захарченко
С.А.),
У
9
класах :
-
з поглибленим вивченням біології (Щербина Ж.Ф.),
-
з поглибленим вивченням української мови ( Стрижньова І.В.)
Крім спеціалізованих класів та студій, створено профільні класи,де
відбувається спеціалізація навчальних програм відповідно до інтересів
учнів, схильності до певної галузі наук. Це класи :
-
11-А
- філологічний
(Алмашова Н.В.),
-
11-Б – суспільно-гуманітарний
(Куденко А.А.),
-
11-В – природничий (Захарченко С.А.)
-
11-Г – технологічний (Курносенко О.В.)
Робота з обдарованими проводиться під час
занять факультативів,
спецкурсів. У школі працює 33 факультативних групи. В цьому році 4
факультативних години відведено для роботи з обдарованими та здібними
учнями. На занятті з української мови Алмашова Н.В. розвиває монологічне
та діалогічне мовлення,учитель вчить редагуванню текстів, використовує
індивідуальну,групову,парну форми роботи.
Робота з
обдарованими учнями координується на :
-
нарадах при директорі
( на протязі року, директор школи ):
”Організація роботи
з обдарованими учнями”, “Якість та
результативність викладання спецкурсів та курсів за вибором”,
”Результативність МО у Всеукраїнських
предметних олімпіадіх, конкурсах”.
-
засіданні
науково-методичної ради школи “Рівень забеспечення умов продуктивного
навчання та якості освіти як ресурсу створення адаптивних умов
саморозвитку особистості молодшого школяра”(листопад); ”Формування
мислення учнів на уроках природничого змісту в школі 1 ступеня (Щербина
Ж.Ф.,Димченко О.П.); “Робота груп класних керівників 7-9 класів по
забеспеченню мотивації учнів до саморозвитку”.(Лопатюк В.В.)
- Школа підтримує зв`язок
з національним університетом суднобудування
імені
адмірала
Макарова. Працюють підготовчі курси. Три
учня будуть здавати іспити до вступу в цей університет.
Щурська В.В. займається з Джуринською Г.,
готуючи Ії до конкурсу-захисту наукових робіт МАН. Петрова С.А.
-
з
переможницею ІУ етапу Всеукраїнських
предметних олімпіад
Пунейко О., готуючи її до цьогорічних
конкурсів. Терлич Т.В. готує команду клубу “Дебати”, а також з кращими
знавцями англійської
мови.
Крім факультативів, робота з обдарованими
та здібними учнями ведеться
під час занять гуртків. Всього створено та
працюють 36 гуртків. Встановлено зв`язок
з
районним центром
науково-технічної творчості учнівської
молоді, з центром дитячої творчості, з
обласними центрами туристсько-краєзнавчої та еколого-натуралістичної
творчості учнівської молоді. Це допомагає в організації та проведенні
роботи.
У школі
вже 10 років працює Мала академія наук.
Завдяки їй було виявлено чимало талановитих учнів. Зараз проводяться
дослідження у 12 секціях.
А учні
Джуринська Ганна, Говорченко Сергій, Кисіль
Наталія вже пройшли підготовчий етап
районного конкурсу-захисту наукових робіт і
зараз
готуються до 1
та 11 етапів конкурсу. Інші
учні,які займаються у шкільних секціях,
готуються до традиційних Днів
науки , які відбудуться у січні.
З 15 по 22
січня
відбулися Дні науки на суспільних
засіданнях методичних об`єднань
та
Вченої Ради наукового товариства “Борисфен”,
де учні та керівники познайомили зі своїми дослідницькими роботами
членів Ради та учителів,молодші школяри отримали рекомендації щодо
написання наукових робіт, а учні 11-х класів-останні поради перед
захистом на районному
та обласному конкурсах. 1 етап
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт
учнів-членів МАН України пройшли усі наші учасники – Говорченко Сергій,
Джуринська Анна, Ляшков Артем.
Переможцем
II
етапу
Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
визнано
Говорченка Сергія,секція історичне
краєзнавство,керівник
Семиженко В.Г.( 1 місце)
Заохочувальними
дипломами нагороджено
Джуринську Анну (секція англійської мови,
кер. Щурська В.В.), Ляшкова Артема (секція математики, кер. Бабич О.Я.)
Цюрупинська
спеціалізована школа
I-III
ст.№2 тісно співпрацює з такими
громадськими організаціями :
-
Всеукраїнська асоціація учителів історії “Нова Доба” (м.Львів);
-
Обласна
молодіжна організація “Нова генерація”(м.Херон);
-
“Народна-демократична ліга молоді України”(м.Херсон);
-
“Молодь
регіонів України” (м.Цюрупинськ)
-
“Успішна
жінка “ ( м. Херсон).
|