¬верх
ƒ≥¤льн≥сть школи
ƒ≥¤льн≥сть вчител≥в
ƒ≥¤льн≥сть учн≥в

јрх≥в Ќов≥ дос¤гненн¤  

 

ќсв≥тн¤ система школи маЇ багатор≥чн≥ традиц≥њ,реал≥зуЇ творч≥ п≥дходи по робот≥  з обдарованими та зд≥бними учн¤ми. ¬же 15 рок≥в працюЇ наукове товариство УЅорисфенФ за напр¤мками:Ф“ворчий потенц≥ал педкадр≥вФ,Ф–озвиток обдарованост≥ учн≥в в галуз¤х наукФ,Ф’удожньо-естетичний та ф≥зичний розвитокФ.

            ¬чена –ада товариства керуЇ роботою з обдарованими та зд≥бними учн¤ми. « 1998 по 2005 роки у школ≥ виконан≥ програми тематично-ц≥льових проект≥в У“ворча обдарован≥стьФ, У≤нтелектФ. јле у проект≥ концепц≥≥ ƒержавно≥ програми роботи з обдарованою  молоддю на 2006-2010 роки вид≥лена проблема :Ф¬ ”крањн≥  склалас¤ критична ситуац≥¤ з поповненн¤м нац≥ональноњ науки молодими кадрами.Ф—тар≥нн¤Ф украњнськоњ науки вже сьогодн≥ негативно позначаЇтьс¤  на ≥нновац≥йно-технолог≥чному розвитку держави.≤нтеграц≥¤ ”кра≥ни в загальноЇвропейський прост≥р потребуЇ розробленн¤ нових напр¤мк≥в  роботи з обдарованими учн¤ми та студентами.ƒл¤ подальшоњ реал≥зац≥≥ державно≥ пол≥тики у сфер≥ створенн¤ спри¤тливих умов дл¤ ви¤вленн¤ обдаровано≥ молод≥ та набутт¤ нею навичок та знань, у ¤ких найб≥льше ви¤вл¤ютьс¤ природн≥ зд≥бност≥ в певних галуз¤х д≥¤льност≥, застосуванн¤ зд≥бностей в ”кра≥н≥, а також створенн¤ в≥дпов≥дного розвивального, творчого  осв≥тнього середовища, ¤ке спри¤Ї розвитку природних зд≥бностей кожного учн¤ у школ≥ розроблено та впроваджуЇтьс¤ тематично-ц≥льовий проект  УЎл¤х до визнанн¤Ф.

             ќсоблив≥стю проекту Ї те,що в≥н маЇ  створити загальне Уполе д≥¤льност≥Ф, ¤ке спри¤Ї розвитку творчих зд≥бностей учн≥в,учител≥в, батьк≥в.

             ”провадженн¤ проекту передбачаЇ т≥сну сп≥впрацю вс≥х учасник≥в навчально-виховного процесу, науково-методичних установ,громадськост≥,побудову  навчально-виховного процесу на науков≥й основ≥.

             ƒл¤ реал≥зац≥≥ проекту необх≥дною умовою Ї поЇднанн¤  традиц≥й  з ≥нновац≥йними процесами, оновленн¤ зм≥сту та форм орагн≥зац≥њ  навчально-виховно≥ д≥¤льност≥, пост≥йне п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в, удосконаленн¤ њх творчого процесу. ”провадженн¤ його не  виключаЇ реал≥зац≥ю ≥нших програм ≥ проект≥в, може синтезуватис¤ та ≥нтегруватис¤ з ними.

ƒл¤ подальшоњ реал≥зац≥њ державноњ пол≥тики у сфер≥ створенн¤ спри¤тливих умов  дл¤ ви¤вленн¤ обдарованоњ молод≥ та набутт¤ нею  навичок ≥ знань , у ¤ких найб≥льше ви¤вл¤ютьс¤ природн≥ зд≥бност≥ в певних галуз¤х д≥¤льност≥,застосуванн¤ њњ зд≥бностей в ”крањн≥, а також на виконанн¤ розпор¤дженн¤ голови районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ в≥д 16.03.07 є239Фѕро проект районноњ програми роботи з обдарованою молоддю на 2007-2010 рокиФ ≥ в≥дпов≥дно до  онцепц≥њ  ƒержавноњ програми роботи з обдарованою молоддю на 2006-2010 роки,схваленоњ розпор¤дженн¤м  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 12 кв≥тн¤ 2006 року є202-р, у школ≥  розроблено та  впроваджуЇтьс¤  тематично-ц≥льовий проект  УЎл¤х до визнанн¤Ф. ¬ цьому проект≥ затверджено основн≥ заходи реал≥зац≥њ районноњ програми роботи з обдарованою молоддю на 2007-2010 роки.

        «абеспечувала патронат над обдарованими учн¤ми психолог≥чна служба.

        ѕроведено м≥кродосл≥дженн¤ та пор≥вн¤но результати  з попередн≥ми :

-         соц≥ометр≥¤ учн≥в 6,10 клас≥в (лютий);

-         оц≥нка уваги учн≥в 7 клас≥в (березень);

-         мотиви повед≥нки учн≥в 7 клас≥в (с≥чень);

-         п≥знавальн≥ ≥нтереси учн≥в 9,11 клас≥в (кв≥тень);

-         р≥вень тривожност≥ учн≥в 6 клас≥в (травень).

ѕродовжувалас¤ робота з обдарованими та зд≥бними учн¤ми  в спец≥ал≥зованих  класах з поглибленим вивченн¤м:

англ≥йськоњ мови (4-ј, 3-ј, 2-ј, 5-ј, 6-ј, 9-ј, 10-ј кл.);                 

економ≥ки (7-ј, 10-Ѕ);

математики (6-Ѕ кл.);

сусп≥льно-гуман≥тарних наук (10-¬кл);

—пец≥ал≥зац≥¤ навчальних програм в≥дбувалас¤ у проф≥льних класах: 

ф≥лолог≥чному (11-јкл.),

сусп≥льно-гуман≥тарному (11-Ѕ),

природничому (11-¬кл.),

технолог≥чному (11-√ кл.).

          ¬ ≤≤ семестр≥ в≥дбувс¤  мон≥торинг ¤кост≥ навчанн¤ учн≥в,що займаютьс¤ в учбових студ≥¤х з поглибленим вивченн¤м предмет≥в:

б≥олог≥њ (8-9 кл., кер. «ахарченко —.ј., ўербина ∆.‘.);

≥нформатики (8кл., кер. Ќазаренко ¬.—.).

украњнськоњ мови (9кл., кер. —трижньова ≤.¬.)

«а результатами мон≥торингу ви¤влено,що учн≥-студ≥йц≥ значно п≥двищили р≥вень навчальних дос¤гнень, учител¤ми проводитьс¤ системна робота по розвитку  зд≥бностей учн≥в. —еред студ≥йцев Ї переможц≥ районних ол≥мп≥ад з б≥олог≥њ (јндронат≥й ƒ.,  ол¤ско  .)

         ¬ кв≥тн≥ проведено конкурсн≥ контрольн≥ роботи щодо зарахуванн¤ учн≥в 9-х клас≥в у спец≥ал≥зован≥ 10 класи. ѕеред проведенн¤м роб≥т з б≥олог≥њ та украњнськоњ мови, була проведена робота та анкетуванн¤ учн≥в,батьк≥в щодо бажанн¤  вивчати поглиблено той або ≥нший предмет. «а результатами конкурсних контрольних випробувань, на основ≥ вивченн¤ ≥нтерес≥в та зд≥бностей, на наступний навчальний р≥к створюютьс¤ класи з поглибленим вивченн¤м англ≥йськоњ мови,украњнськоњ мови,б≥олог≥њ.

 
Сайт создан в системе uCoz