ќсв≥тн¤
система школи маЇ багатор≥чн≥ традиц≥њ,реал≥зуЇ творч≥ п≥дходи по робот≥
з обдарованими та зд≥бними учн¤ми. ¬же 15
рок≥в працюЇ наукове товариство УЅорисфенФ за напр¤мками:Ф“ворчий
потенц≥ал педкадр≥вФ,Ф–озвиток обдарованост≥ учн≥в в галуз¤х наукФ,Ф’удожньо-естетичний
та ф≥зичний розвитокФ.
¬чена –ада товариства керуЇ роботою з
обдарованими та зд≥бними учн¤ми. « 1998 по 2005 роки у школ≥ виконан≥
програми тематично-ц≥льових проект≥в У“ворча обдарован≥стьФ, У≤нтелектФ.
јле у проект≥ концепц≥≥ ƒержавно≥ програми роботи з обдарованою
молоддю на 2006-2010 роки вид≥лена проблема
:Ф¬ ”крањн≥
склалас¤ критична ситуац≥¤ з поповненн¤м
нац≥ональноњ науки молодими кадрами.Ф—тар≥нн¤Ф украњнськоњ науки вже
сьогодн≥ негативно позначаЇтьс¤
на ≥нновац≥йно-технолог≥чному розвитку
держави.≤нтеграц≥¤ ”кра≥ни в загальноЇвропейський прост≥р потребуЇ
розробленн¤ нових напр¤мк≥в
роботи з обдарованими учн¤ми та
студентами.ƒл¤ подальшоњ реал≥зац≥≥ державно≥ пол≥тики у сфер≥ створенн¤
спри¤тливих умов дл¤ ви¤вленн¤ обдаровано≥ молод≥ та набутт¤ нею навичок
та знань, у ¤ких найб≥льше ви¤вл¤ютьс¤ природн≥ зд≥бност≥ в певних
галуз¤х д≥¤льност≥, застосуванн¤ зд≥бностей в ”кра≥н≥, а також створенн¤
в≥дпов≥дного розвивального, творчого
осв≥тнього середовища, ¤ке спри¤Ї розвитку
природних зд≥бностей кожного учн¤ у школ≥ розроблено та впроваджуЇтьс¤
тематично-ц≥льовий проект
УЎл¤х до визнанн¤Ф.
ќсоблив≥стю проекту Ї те,що в≥н маЇ
створити загальне Уполе д≥¤льност≥Ф, ¤ке
спри¤Ї розвитку творчих зд≥бностей учн≥в,учител≥в, батьк≥в.
”провадженн¤ проекту передбачаЇ т≥сну сп≥впрацю вс≥х учасник≥в
навчально-виховного процесу, науково-методичних
установ,громадськост≥,побудову
навчально-виховного процесу на науков≥й
основ≥.
ƒл¤ реал≥зац≥≥ проекту необх≥дною умовою Ї
поЇднанн¤
традиц≥й
з ≥нновац≥йними процесами, оновленн¤ зм≥сту
та форм орагн≥зац≥њ
навчально-виховно≥ д≥¤льност≥, пост≥йне
п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в, удосконаленн¤ њх
творчого процесу. ”провадженн¤ його не
виключаЇ реал≥зац≥ю ≥нших програм ≥
проект≥в, може синтезуватис¤ та ≥нтегруватис¤ з ними.
ƒл¤ подальшоњ
реал≥зац≥њ державноњ пол≥тики у сфер≥ створенн¤ спри¤тливих умов
дл¤ ви¤вленн¤ обдарованоњ молод≥ та набутт¤
нею
навичок ≥ знань , у ¤ких найб≥льше ви¤вл¤ютьс¤
природн≥ зд≥бност≥ в певних галуз¤х д≥¤льност≥,застосуванн¤ њњ
зд≥бностей в ”крањн≥, а також на виконанн¤ розпор¤дженн¤ голови районноњ
державноњ адм≥н≥страц≥њ в≥д 16.03.07 є239Фѕро проект районноњ програми
роботи з обдарованою молоддю на 2007-2010 рокиФ ≥ в≥дпов≥дно до
онцепц≥њ
ƒержавноњ програми роботи з обдарованою
молоддю на 2006-2010 роки,схваленоњ розпор¤дженн¤м аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни в≥д 12 кв≥тн¤ 2006 року є202-р, у школ≥
розроблено та
впроваджуЇтьс¤
тематично-ц≥льовий проект
УЎл¤х до визнанн¤Ф. ¬ цьому проект≥
затверджено основн≥ заходи реал≥зац≥њ районноњ програми роботи з
обдарованою молоддю на 2007-2010 роки.
«абеспечувала патронат над обдарованими
учн¤ми психолог≥чна служба.
ѕроведено м≥кродосл≥дженн¤ та пор≥вн¤но результати
з попередн≥ми :
-
соц≥ометр≥¤ учн≥в 6,10 клас≥в (лютий);
-
оц≥нка
уваги учн≥в 7 клас≥в (березень);
-
мотиви
повед≥нки учн≥в 7 клас≥в (с≥чень);
-
п≥знавальн≥ ≥нтереси учн≥в 9,11 клас≥в (кв≥тень);
-
р≥вень
тривожност≥ учн≥в 6 клас≥в (травень).
ѕродовжувалас¤
робота з обдарованими та зд≥бними учн¤ми
в спец≥ал≥зованих
класах з поглибленим вивченн¤м:
англ≥йськоњ
мови (4-ј, 3-ј, 2-ј, 5-ј,
6-ј, 9-ј, 10-ј кл.);
економ≥ки (7-ј,
10-Ѕ);
математики (6-Ѕ кл.);
сусп≥льно-гуман≥тарних наук (10-¬кл);
—пец≥ал≥зац≥¤
навчальних програм в≥дбувалас¤ у проф≥льних класах:
ф≥лолог≥чному
(11-јкл.),
сусп≥льно-гуман≥тарному (11-Ѕ),
природничому
(11-¬кл.),
технолог≥чному (11-√
кл.).
¬ ≤≤ семестр≥ в≥дбувс¤
мон≥торинг ¤кост≥ навчанн¤ учн≥в,що
займаютьс¤ в учбових студ≥¤х з поглибленим вивченн¤м предмет≥в:
б≥олог≥њ (8-9
кл., кер. «ахарченко —.ј., ўербина ∆.‘.);
≥нформатики
(8кл., кер. Ќазаренко ¬.—.).
украњнськоњ
мови (9кл., кер. —трижньова ≤.¬.)
«а результатами
мон≥торингу ви¤влено,що учн≥-студ≥йц≥ значно п≥двищили р≥вень навчальних
дос¤гнень, учител¤ми проводитьс¤ системна робота по розвитку
зд≥бностей учн≥в. —еред студ≥йцев Ї
переможц≥ районних ол≥мп≥ад з б≥олог≥њ (јндронат≥й ƒ., ол¤ско .)
¬ кв≥тн≥ проведено конкурсн≥ контрольн≥
роботи щодо зарахуванн¤ учн≥в 9-х клас≥в у спец≥ал≥зован≥ 10 класи.
ѕеред проведенн¤м роб≥т з б≥олог≥њ та украњнськоњ мови, була проведена
робота та анкетуванн¤ учн≥в,батьк≥в щодо бажанн¤
вивчати поглиблено той або ≥нший предмет.
«а результатами конкурсних контрольних випробувань, на основ≥ вивченн¤
≥нтерес≥в та зд≥бностей, на наступний навчальний р≥к створюютьс¤ класи з
поглибленим вивченн¤м англ≥йськоњ мови,украњнськоњ мови,б≥олог≥њ.
|